cooling gäst bloggar

Först: Becca skrev rubriken. Och som den särskrivare hon är så kommer jag döda henne när jag är klar. Världen skulle vara en finare plats utan en massa särskrivningar (och tydligen säger vissa särstavningar med, men jag aäger särskrivningar för jag är cool :P)

Nu blev tanten lite småsur och röck ur Jessis sladd till datorn tror jag. Det lät iaf pang. If you know what I mean ;)

Aja, coolingen här är anonym men jag tror ni alla typ redan vet vem jag är. Om inte så googla kort brunett som har vana att våldgästa familjen Andersson och äta upp deras daim. Jag är så snäll (a)

Och Becca erkände nyss att jag är en bättre bloggare än henne. Ändå så har hon mer läsare än mig D:
Jag har en läsare. Och det är becca. *sadface*

Aja folk, simma lungt, använd skydd och glöm aldrig att sätta korken på colan så den inte blir avslagen. Peace, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback