yes ego pic .O:


Jag har klippt mej gott folk :O 
tkr ni? :O


Oh well. I dag kom min syster och hennes barn hit en stund och jag  lekte moster XD ( vilket jag är lol)

Sen åke jessi och jag in till stan och shoppade och sen träffade blue/ green headed boy. aka alex :O


Vi gick runt och frös och sen gick vi till genomfarten för där var det varmt :O

Sen blev det mörkt :O

Uppsala är så fint i mörker nja med alla ljus och saker är det finnast  <3
Oh well jessi , jag  och  blue / green headed  boy gick sen och åt på riffi.
Jessi och blue / green headed boy  delade på en pizza och själv tog jag salad.
Inte mkt att   göra riffi är en pizza / pasta ställe så smart  för en gluten allergiker att äta där XD.
Förut praoade jag  där men ingen kännde ingen mej nu.
Kanske beror på att jag har lugg och är blondie nu XD.

Oh well Today was a nice day ^^
och nu är malin ( min syster) här så vi ska nog ha filmkväll SWEET :D
AJa ses fan girls ^^
// Naruko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback