HEJJ och awesome night

Jag vet jag har inte bloggat på en vecka eller nåt.
SEG JAG ÄR!
Men  aja i dag redosvisade jag 2 steg. :D
yesh :O
Pluggade mycket i dag ;D
Aja sen var jag kvar i skolan till typ  5 med skuma folk.
Btw björn snygging is back. Björn vet vad jag menar? ;:O ( hint hint)
:o :o Ska nog se harry potter på bio snart hade jag tänkt. 
I dag  hände inte mycket intresant^^

I går var jag på stan med Ella,Alex, John, Sofia och   Oskar.
Vi gick i kyla och träffade skuma folk på genomfarten.
Alex testade bulle med bulle för första gången :D
han förstod inte poängen med den.
Jo det har ingen poäng därför awesomeness
Alex och jag gick en timme och letade efter en stjärtlapp.
Till slut hittade vi dödens stjärtlapp!
btw alex är döden tydligen.
john sönder hans stjärtlapp och döden gav john stryck.
Sweet :D
Nej men sen köpte vi ica kassar och åkte på i stället.
Smarta vi var där . Mitt arsle dog inte alls av att  åka  plast påse :S
Oh well jag blev psycho den kvällen skrek som  ( nja går inte och beskriva som en blandning på fan girl och en galen mördare :D ) alex blev rädd för mig ;D ( MISSON complete)


HEHE  I alla fall en awesome kväll / dag eller / what ever :D
Här är lite bilder  från i går i alla fall :O






NU SKA JAG PLUGGA HEJDÅÅÅÅ OJ CAPS <33 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback