Ego pics och awesum night

I dag har var awesum
Nr 1, Jag har fått en uppenbarelse  Jag ska tränna till att bli wicca :O

Wicca är ett gammalt engelskt ord för häxa, belagt från 800-talet. Numera används namnet för att beteckna en religion och tillhör närmast natur- och fruktbarhetsreligionerna och mysteriereligionerna. Anhängarna kallas för wiccaner (eng. wiccans). Vissa wiccaner kallar sig häxor, framförallt i USA och Storbritannien; andra gör det inte. Alla häxor är dock inte wiccaner, och alla wiccaner är inte häxor.

Källa : wikepedia :O

Nr 2 . Manda och ellish kom hitt :D och vi hade en awesum kväll
Vi kollade på film.
The  number 23 heter filmen .
Du vet en av filmerna när jim carry försöker vara seriös LOL.
Han håller alltid på¨med komedier och typ sketcher och sen är han seriös . Då är det som jag väntar på mitt i nån seriös scen att han bara typ börjar skratta eller  gör nån skum min som han alltid gör  XD.
Men  Jag tycker  att filmen var värd att se.
Filmen handlar om att huvudrollen Walter Sparrow av sin fru får en bok The Number 23
Sen tar sifran över hans liv den finns överalllt i allt han nånsin gjort :D.

Kolla trailern ._. Mitt under filmen så tittar jag på klockan inte kollat  under hela filmen men nu kollar jag på klockan och vad är klockan då?? 23.00 så klart ( creepy )
Det läskigaste var endå när filmen var slut exakt när filmen tog slut stod klockan ¨på 23.32

Alltså om man vänder på 32 blir det 23 så 23 .23 :S vi blev jätte rädda och precis när eftertexten började så slog klockan över till 23. 33
creepy shit 
Men som dom säger det finns inga tillfälligheter i livet. Efter det blev jessica och jag paranoida och började leta efter 23
DET FINNS ÖVERALLT antal tvalor vi äger., handukar , skor , på frysen stod det 19 och kylskåpet 4 ...
19+ 4 = 23
really?
Btw jag var en vampyr vilket förklarar mina huggtänder på bilderna nedan för X)
Oh well creepy shit . Jessi och jag sprang runt och letade 23 men om du letar efter det  så hittar du det O.O
Medans   manda och ellish kollade på sissta 12 minuterna på saw XD

btw har börjat lyssna på scooby doo låtar :O vad är fel med mej?:O
Yes creepy  o.o


nr 3 finns ingen nr :D you got screwed :O
Oh well ska sova nu :o

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback