Allt är borta

 Hej ^^

I dag hade jag So prov. Och det gick väll bra :D
Börjar fixa mina betyg nu :D About time or what?
Sitter här och mumsar på bullar och mjölk Gott  som fan :3

BTW  bara typ 5 pers kommer fatta det här men : RADERAT :o
Okay moving on.
I dag så Jobbade jag och sen hade jag musik så inte så mycket gjort med endå :D
Är skumt nog på ett bra humör just nu mhmh :O

JAG FYLLER ¨ÅR SNART 21 DEC BITCHES 
DAMN  jag blir 16 fucking gammal jag är :( 
 
Btw  hade en svart slinga ( Även kallad hår förlängning)
Ska jag vara  Skum och skriva hiss / diss? :O
Själv tkr jag det funkar  Kanske ska ha nån annan färg :S
 Vill göra nåt med mitt hår liksom det är så tråkigt nu.
FÄRGA FTW :D
Blir nog svart och vit eller bara blondt och svart
Får se!
Aja  måste gå nu och plugga XOXO // Naruko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback