tja o_0

random bild på blomma
Sitter nu i mys byxor och mys tröja. Och väntar på manda ^^ :
Vi ska ha myssssssssssaaaaaaaaaaa ^^ ( misstolka lagom )
Vill bada , men som att det rengat i flera dagar nu så är det inte så himla varmt i poolen  eller sjön.
=/
AJA, vi renoverar ju huset , och det går inte så himla bra.
Jag är inte så insatt i bygget men. Mycket  saker går tydligen fel.
Bänkskivan var för kort, skruvade fel på ett skåp, tappeten belv för tung och lossnade!
I sammanfatting , så får det inte så bra.  

I  går var jag hoss ella och vi myste ^^ , Aka kollade på film hela dagen.
Det var ass nice när det typ rengnade hela dagen , med det vanliga, nacos  och en  bra film.
AWESOME TIMES ^^
Nog om i går. 
Städade mitt rum Aka, jag kan se golvet igen. Det var länge sen
Var det verkligen brunt ?jösses""
Nu kommer manda :D


XOXO  // Naruko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback