Sry ( uppdatering :O )

Sry ><
Jag har inte vart blogg aktiv som karin alltid gnäller om XC 

Datan har vart cp och internet med ;(
typ fel på telias dns server eller nåt     :O
Och faaan så mycket plugg !!
Hoppas det går bra (Y)
Senaste som hänt :3

Jag  drogar paramore som vanligt ><s
Snart klar med 3 steg :D 
Karin och jag är crazy :o  really cazy if you know what I mean :O
I helgen var jag hoss ellish och vi bakade  tårta :s

SE BILDER RETARDS <3 är det bara jag eller ser det ut som nån har kommit på vår tårta? O_O
Ja ellish och jag är perverts :D

I alla fall det var awesome hoss ellish :D 
Vi låg i sovan halva natten och kollade på south park <3

I dag :O
¨
Vi hade novell dag i dag på nobel dagen lul Skolan leker smart (Y)
Sen redovisade jag eng och matte :s
Det gick så där  ska göra klart steg testet bara :O
Jaa bexxxx är duktig ( SUPRISE )
Mkt plugg sen var jag kvar till 4 och
Sedan  gick jag och felix  till stationen Och Jag åkte hem O.O

I morrn blir det fyrishov med antonia och jessi <3 :D awesome det kommer bli :O
Har present kort där så har 600 kr att handla för SWEET INDEED :D
WOowwoww Panik 2 veckor till jul :s


XOooxooxoox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback