JAG ÄLSKAR JUSTIN BIEBER SANNINGEN ÄNTLIGEN UTE!


Ja det är sant !
Jag har bieber fever *_*
Han är så  sjuk söt med sin bruna läckra hår :)
Hans musik är bara så bra! BÄSTA MUSIKEN EVER :D <3
Känns som han sjuger om mig :)
Om vi bara träffades  så skulle han nog gilla mig. Han och jag är själsfränder <3
jag måste bara berätta det för honom ^^
men men han är bara uber  bra (Y) 
Han ska gifta sig med mig även om jag tvingar honom ^^
han kommer älska mig ! VI kommer bli perfekta tillsamans ^^
Våra barn kommer bli uber söta :)  han kommer skriva massa fler låtar om mig ^^
 R + J = TRUE LOVE
 Jag älskar verkligen allt med dig justin.
din musik.
din underbara personlighet
din awesome frisyr
du är bara pefekt :) :) Vi kommer bli lyckliga   tsm!  Hoppas alla kommer bli glada för oss så inte några  fan girls  blir galen och snor min man för jag kommer döda henne ^^
Jag älskar dej min justin <3











HAHAHAHHAHAHHAHA NEj?? JAG DRIVER HHAHAHHAHAHHAHHA USH USH USH USH ICHHCHHDHDH USSHSSSS Jag spyr nej! seriöst jag hatar Lila Jb :O
 USH!
OHOHOO natt humor verkligen  ^^
och btw jag satt bara och bläddrade på tv och ser då en katt som juckar på en tant   wtf? O.O


SÅ trött  ^^ Och dålig humor ^^
AJJAA XOOXOX
slänger in random cool  bild o_Oxoox

Kommentarer
:) säger:

HAHAHHAHA

2010-12-26 | 17:34:25
bella säger:

Hahahhahah herregud jag ba wtf?

MEN SEN LÄSTE JAG ATT DET VAR ETT SKÄMT!

Tänk att vissa verkligen är så där ppårikigt -.- "

2010-12-26 | 17:35:23
Anonym säger:

haHHAH sad ><

2010-12-26 | 20:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback