Hellu Jag är seg som en jätte deg jag vet ><

I för går var lite smått epic :<
Karin , Ingi och jag var lite allämnt flum .
Vi sprang in i arenan   och larvade oss och höll på.
Sen såg vi skumma saker utanför arenan så vi fick garv attacker :D
När vi kanske hade vart där i 10 min.
Så sätter sig en kille som har legat och sovit på några stolar i arean.
VI såg hans huvud Sakta försvina ner  när han såg oss O.O.
Då började vi garva  bara mer :D 
Sen bara försvan han det var lite halft läskigt. 
 
Nu är betygen satta så :s. Hoppas det går bra (Y)
Resten av dagen var väll en vanlig dag I KS :d
Två i klassen började slåss under en film lite random O.o
Randoooooooom! D:
 
Shit snart jul oxå! MÅSTE FIXA KLART MINA JUL KLAPPAR : VLÅBÅÅÅBÅBVÅÅVÅ :( 

 På Tisdag blir man jue 16 :D

Dude. FB har tagit över mitt liv ( HOW SAD)
Jag chattar med mina familje medlemar på Fb när dom sitter 2 rum från mig ><

Ja lat som fan O.O

TÄNKTE SLÄNGA IN EN RANDOM   BILD :D

ja kolla den bilden  o,.O



xoox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback