Hellu Jag är ju bara pinsam!!!

Hej OCH JA!
Jag skämde ut mig för 5 st gymnasi elever i dag ><. 
Ska väll ta historien från början.
Felix tog mina benvärmare så jag sprang efter honom och jag hade sockor på mig och inga skor . Och för er som inte vet det så är det halt när man har sockor + skol ew golv.
Men i alla fall. Jag sprang efter honom. Och sen svänger han in under trappen.
Så då kommer just då  en kille från gymnasiet vars mage jag  sprang in i och sen halkade så jag liksom kramade om honom  för att inte ramla ><.
Medans jag skrek CP barn till felix. Och gymasi killen trodde att det var till han.
jag mumlade nåt  typ " förlåt "  och sprang i väg.
Sen halkade jag framför typ 2 st oxå ! 
 Ska fan aldrig använda socker igen dom är bara lidande jag lovar !
Sen så kom jag tillbaks  till mitt bord där viktor , erik och jessi satt.
Jag sa att jag hade sprungit in nån random hot emo guy när jag jagade felix.
Och sen satt den killen vid bordet bredvid och hörde allt jag sa! D:
Jag är så fail!
Sen skrek jag i korridoren till Karin men det var fan inte karin som jag trodde det var en gymnasi  elev!
och hon sa va?
JAG SA NEJ INTE DU!

LOL  gymnasi elever kommer bli min död seriöst eller så kommer jag bli min död så klantig som jag är :s !


Aja jag mådde dålig mesta dels av dagen pga av jag är sjuk och skol trött blää! :(
Men sen gick jag på stan med roliga folk  vilket var kul! 
Roliga folket bestod av, ella, john,pingu, och johan :O 
Det var i alla fall awesome ^^
Så fixade sissta jul klapparna Har bara 1 kvar nu! XD



RANDOM BILD!
Eller typ 2 random bilder på min kusin som blev jätte fina :D
aja typ min dag O.O
XOOXOO // Naruko

Kommentarer
Karin säger:

Hahah ! :p hur lyckas man ?! XD



P.s din kusin ser lite evil ut :o :S

2010-12-18 | 14:21:27
Naruko säger:

Ja va fan så jag tänkte med :( ;:( HAAHa

Ja really evil

2010-12-18 | 16:43:53
Lin säger:

Hhaha sött unge ^W^

2010-12-21 | 00:53:07
Anonym säger:

Tack^^

2010-12-26 | 20:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback