whats up?!

Tänkte skirva I Går men sen såg jag att klockan var typ 1 på natten så i går var igentligen för går nu :( tid förvirar mej
men oh WELL, I för går hade vi lajv :) det var awesome.
OKAy  .
vi skulle lajva  tis -ons engentligen men sen började det rengna i 2 dagar (sad face).
så vi  tog det i  torsdah i stället.
Fan det var kul , och vi hade random  lajv , vi gick bara in i skogen och bara gjorde nåt av det.
Det slutade med att jag jaggade en mantel själande tjuv genom skogen och en skum person snodde mina kryddor ( damn her :( ).tillbaks till att det var fan roligt , träffade mandrutt ^^.
Som jag inte hade träffat på en hel vecka, och förre det hade vi inte setts på flera veckor :(
mehen BTW, antonia är hemma nu :D¨( hon var borta i grekland *avensjuk*)
Vill träffa sötnowsen nnuuuuu:( men hoppas vi  ses snart arnnars kommer ella och jag att kindappa henne så, vi träffas vilket fall som helst.´:d ta det som ett hot antonia ^^"
HAHA  , jag flumar på här^^
men mst gå


XOXO //  naruko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback