Trött ;(

Hej jag är trött klev  up kl 11. 30.
Hur ska jag palla gå up i morrn kl 6 :S.
Jag kommer dö D:
Gud det rengnar jätte mkt. Och blåser skit mkt . Det är värra stormen här ^^
I morrn är det skola ;(.
På ett sätt vill jag börja och träffa kompisar ige.Men på ett annat sätt vill jag vara hemma , och typ  sova aka inte jobba med skoljobb >,<.
Nu går man ju  i nian :S .Bara ett år kvar till gymasium ;s.
JAG HAR PANIK DUDE !!!!!>.<
Jag vill inte skiljas från mina vänner och gå min egen väg , Jag vill gå i nian för alltid ;(.
Jag är rädd att jag kommer tappa kontakter med alla vännerna efter nian ;(.
Fu.
AJA  dags att sluta oroa sej nu . Ett år kvar right?.
Hoppas det här året blir bra.^^
För i morgon startar det .

XoXo // naruko

Kommentarer
j, säger:

vi ska göra det underbart.

synd bara att denna sommar inte riktigt följde våra planer, men hösten och våren ska fan i mig vara det bästa året hittills!

2010-08-18 | 15:02:46
ingi säger:

bajs

2010-08-18 | 21:11:24
Viicky säger:

du får fasen gå in o läsa min blogg oxå xD o skriva till mig?? saknar dig:(<33

2010-08-19 | 08:44:56
Bloggadress: http://cookiethecow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback