ME <3 MACLOVIN

I går var man hos karin.
Det var Nice ^^.
Karin fyllde 15 = byxmydig ^^
Vi åt tachos . det var gottttt :D . Vi såg på filmen supersugen. Den var bra / epic.
Lite RÅ humor kanske men det var rolig.
 ME LIKE MACLOVIN   <3
The most epic fake name in world history !! 
 Vi köpte fett mkt godis  och läsk :( nu har man blivigt  fetare ;(.
AJA  jag sovde över där . Vi hade sleep over :D.
Vi somnade typ kl 5.00 på morgonen ungefär :S.
Jag vaknade typ 10.00 . fan vad jag var tröt men kunnde inte somna om :(.
Men alla andra vankade halv 12 så  så i typ  1 och en halv timme låg jag och lyssnade på green day låtar på repeat. medans jag väntade på att nån skulle vakna ^^.
AJA  kom nyss hem nu i alla fall ^^
och jag VET  att jag inte har video bloggat som jag har lovat det kommer.
Men saker  går bara fel.

Först fuckade min webcam sönder och ljudet blev typ pip bara ¨ så kunde inte använda webcam D:

Sen så hittar jag inte min video kamra nånstans D:
håller på att leta . när jag hittar den så ska jag video blogga lovar  <3 .Så ni fan girls där ute lunga ner er .Det kan inte gå fortare ;s


XOXO// Naruko

Kommentarer
evelina ' säger:

''Så ni fan girls där ute lunga ner er'',

HAHHAHAHAHAHAH /(Y)

2010-08-29 | 16:19:30
naruko säger:

hahahah ^^

2010-08-29 | 17:42:43
ingi in need of a wardrob säger:

Väntade du på att han skulle vakna?? :S

2010-08-29 | 21:45:44
j, säger:

hahahahahahaha! ingi, att någon av oss skulle vakna kära du

2010-08-29 | 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback