HAI or HAJ O.O ( me = elak)

I dag var det skola, Ofc så glömmer jag att det är sovmorgon och tar tidiga bussen -.-" I stället för sena bussen. ( Måste förklara deta efter som jag bor på landet och bussar inte går så ofta ) Den första bussen på morgon går kl 7.00. nästa buss/ sissta bussen går kl 8.00. [ förklarade det nåt överhuvedtaget?] aja jag tog i alla fall tidiga >.<. Så var i skolan hela dagen och " jobbade". Sedan gick jag och jessi ner på stan med random folks :3. Jag är elak jag förstörde alexs hörlurar ;( . han gav dom till mej och jag hade sönder dom :O I am like the greates friend in the whole world ^^( not). aja , sen åkte jag hem och typ hade tråkit. kul ^^. XoXo // Naruko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback