Fullt upp för tusan ^^

bilden = ego >.<
hej hej
Jag är lite stressad :(.
Har fullt up hela veckan nu.

I Dag: ella kom och våldgästade mej ( me like). Och hon var  här hela dagen  :D.
good times ^^. vi hoppade blött stutsmatta  och garvade som fan åt perversa saker.
Det geniet jah är kom jag på att ella och jessi var P12or efter som dom garvade som 12 åringar åt allt.
HAAHHA logik ^^
dagen var allmänt awesome.
BTW: Alex  heter nu mera prinssan alex^^. Av obvious reasons  ofc. Han har ju ofta rosa kläder och klänningar ^^ so  cute . hela meningen var full med ironi så ni vet >.<

alex är en pretty pretty princess from hofors och det är bara  så
det borde förklara det mesta ^^


planering för veckan

I Morrn: Ska jag vara med famlijen och vi ska ut och äta  eller göra nåt så. upptagen dåå

onsdag :  SOVA  : den dagen blir faktist min endaa lediga chill dag.

torsdag : Ska träffa folk på stan , hoppas på en awesome dag . vilket det förmodligen blir efter som man hänger med så awesome folk.
Folk man ska träffa på torsag är : Alex ,Alex,Viktor, Ella och jessi  hänger kanske  med oxå.

fredag - söndag: LAJV  PÅ GRÄS Ö awesome sås ^^

hela veckan full jue.
Och snart skola = panik


nej vil inte till skolan USH ush . aja

XoXo // naruko

Kommentarer
ELLLAAAAAH säger:

DET HETER HOFORS DIN SAAAAAAAAK!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-13 | 21:01:22
naruko säger:

mehn ellish då fötlåt.

har du internet nu btw ?

2010-08-13 | 21:19:07
naruko säger:

*förlåt

2010-08-13 | 21:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback