Första dagen i nian o.0

HAHAH såklart blir man 5 min sen första  dagen.
Går in  i klassrummet  o.o   med gula hår XD.
Lite folk garvade aka ingrid ( thanks btw).
 Jag ser ut som Luna lovegood från harry potter hahah ^^
It is true man.
Tydligen  så är vårt klassrum på vinden o.O.
Det kankse spökar? ( me afriad)
Sen  var det bara tråkig basic information  resten av dagen.
Vi slutade kl 12 :D
Me happy :3
Sedan gick man på stan med kuliga folk :3
Träffar inte ofta typ 100 personer som man känner på samma dag o.O
Men såklart med mitt ¨hår så gjorde jag det ^^".

Det kanske bara är jag men jag tycker folk har förändras lite. Fast mest positivt  verkar det vara ^^
BTW : Jag misstänker nåt ...



XoXo // Naruko


Kommentarer
ingi säger:

kom igen, ta inte åt dig. det e jag vi snackar om :P

2010-08-20 | 23:00:15
naruko säger:

hah tar inte åt mej ^^^tycker det ser bättre ut nu o.o

2010-08-22 | 00:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback