HEY GIRL HEY

Åh resueme över mitt liv senaste veckorna.
- Jag har pluggat röven av mig, Pluggat nästan varjedag. ÄR SÅ HIMLA LESS.
- Gjorde mitt svenska nationella och det gick väll rätt bra jag tappade bort mig på ett ställe men det funkade ändå. 
- Jag är nästan klart med matten bara ett kapitel kvar  sen FÄRDIG what what! 
- Inte tränat för jag har varit så himla upptagen men nu ska jag börja igen! Ska simma och springa nästa vecka! 
-  Online handlat som satan. Alla bilder tillhör ofc ROMWE  Sheinside
Okej här är allt  jag har handlat från Sheinside 
 
 Den här vita tänkte jag ha på studenten eventuellt 
 
 
Här är det från Romwe 
 
Sen beställde jag solglassögon från ebay och även ansiktsfärg till skivan från ebay! 
Beställde shampoo och hårinpacking från Lyko.se! Looking forward to using that!
- Färgat håret och det blev vitt/blondt i hårbotten haha känner mig som Daenerys Targaryen från game of thrones när det blev så ljust! (Framtida halloween utklädnad hah) ¨Som sagt färgade bara utväxten och hade 3 burkar färg trodde 1 skulle räcka till hårbotten but that turned  out to be a lie så var tvungen att avnända 2 burkar till hårbotten. Vilket betyder att jag måste köpa mer färg för att kunna färga längderna på håret. Ska  försöka få det vitt/ ljusare nu (Hoppas inte becca blir flintis becca). Skönt som fan att inte ha utväxt alltså så nice! 
Hur som helst planen är att färga håret på måndag när jag köpt hårfärg!  
 
 
Ska på katedrals skiva på onsdag och på  torsdag är min egen skvia så är pepp för det! Som tur bor jag hos min farmor och farfar så kan dra hem när jag vill och kan dusha och göra mig i ordning i fred! Första temat är "Fuck you putin" Katedrals skriva alltså  lite ludigt vad man ska klä ut sig som men hittar väll nått, Gäller att vara fab men det är ju jag ju hela tiden soooo ! Sen min skiva så är det full moon party vilket betyder typ neon och uv cray cray nights! PEPPEN  Sen fredag efter två dagars party kommer vara död haha!
 
Hur som helst i morgon ska jag cykla och sedan plugg hela dagen haha  /hatar livet tills studenten nästan i alla fall. 
SÅ MYCKET PLUGG SÅ LITE TID. 
jesu man 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback